BerBueNo DenGan IkLan NuFfNang...JoM KliK !!

Pelanggan Muka Buku Ini

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Saturday 26 November 2011

Uwen vs Boss

Ari ni aku keje buat 'overtime' sbb ari sabtu, dan oleh kerana Uwen@Ifa@kakak yang dah balik malam tadi dari kampung dan 'mem' pun keje ari nie maka aku terpaksa membawa 2 orang anak aku ke opis... Abang dan kakak je, manakala si adik Ira pulak ditinggalkan kat umah mak long dia... Nak dijadikan cerita ari nie juga Pn.Mas (Pustakawan@incharge opis aku, kira boss aku la k) pun datang opis juga... Si kakak yang selalunye peramah pun terus masuk bilik Pn.Mas dan ntah apa yg derang sembangkan...

"abg...tadi boss papa tanya kakak..."

"tanya apa ?" soal abangnya...

"boss papa tanya, kakak mana..?? Uwen pun cakap la saya takde kakak"

"abis kenapa panggil 'kakak'? boss tanya kakak lagi..."

"sebab saya la kakak"

Lebih kurang camtu la dialog derang...tapi siyes geli hati plak bila dengar...lebih² lagi bila dengar si kakak tu bersuara...sungguh menghiburkan hati dan sangat seronok nak layan...Dan bila tangahari tu apabila Pn.Mas nak balik sekali lagi si kakak nie tegur...

"boss nak pegi mana ?"

hehhehe bayangkan la bila bdk sekecil tu dengan selambanya panggil Pn.Mas 'boss'...malahan aku sendiri pun x pernah panggil Pn.Mas camtu...

No comments:

Post a Comment

i love camera's

i love camera's
my habit sometimes