BerBueNo DenGan IkLan NuFfNang...JoM KliK !!

Pelanggan Muka Buku Ini

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Friday 2 December 2011

Aku Vs Azam

Okey now dah bulan doblas, bulan penghujung tawon da pun...Rasanya ramai dah yang dok tanam azam untuk tawon depan...berjela jela list azam dia tawon depan nie...hikhik...Tapi ok lah sbb bila list panjang sure ada satu gak yg sangkut kot...


Aku..?? aku xtau la lagi...sbb aku rasa fikiran aku bercelaru dan buntu memikirkan apa² azam yang mampu aku laksanakan tuk tawon depan nie...ntah la...lagipun aku rasakan kadang² aku tidak berfikiran mcm org dewasa yang biasa...erkk maksud aku, kadang² tu aku seperti hilang identiti diri...Kadang² aku berfikiran macam budak sebelas tawon...Kadang² mcm remaja baru putus cinta...kadang² macam orang yg pening cari kerja...Kadang² aku juga boleh berfikiran macam orang dah berumor enam ploh tawon...Kadang² juga aku rasa macam orang nazak menunggu ajal tiba...ehh !! camne ek fikiran orang yang tengah nazak nie...?? Ok takde takde...Hanya sedikit je kadang² aku rasa yang aku berfikiran macam umo 35tawon nie...Berapa punye banyak kadang² daaa...Okey abaikan apa mende yang aku melalut tu...

Okey kat bawah nie aku dah list apa mende azam aku...stanby 1...2...3 boleh baca...

1. Aku nak belajar rajin²
2. Aku nak score 5A dalam UPSR akan datang
3. Aku taknak main masak² dengan budak pompuan lagi
4. Aku nak jadi pelajar pintar dalam kelas
5. Tawon depan aku nak jadi budak lelaki yang diminati ramai budak pompuan...hehhehe

Okey nie azam aku bila berfikiran umo 11 tawon daa...
kat bawah nie kot azam aku yang sebenarnya... 1...2...3 baca...

1. Aku nak repeat S.P.M dan mesti score 9A
2. Aku nak benti isap wokok
3. Aku nak cari kerja yang gaji besar tapi kerjanya sikit
4. Aku nak cari awek yang lawa macam Preity Zinta
5. Aku nak jadi lelaki yang sentiasa dikelilingi wanita² cantik
6. Aku nak beli keta Porsche

Miahahhahaha...Tu azam aku yang dah basi dan dah berbelas belas tawon pun berlalu...
Dan akhirnya semua azam kat atas tu satu pun tak terlaksana...Dan apa sebenarnya azam aku untuk tawon depan nie masih tersembunyi jauh kat bahagian dalam otak dan aku masih xleh nak compare samaada itu azam aku ataupun sekadar angan²...Kalau korang nak tau pe mendanye tunggu lah bila aku berumo enam ploh tawon nanti...Aku akan bagitahu kat korang kat dalam blog nie juga kalau masih wujud...Dan InsyaAllah juga kalau masing² panjang umo k...

p/s- 25 tawon akan datang korang ingatkan aku ye..takut aku dah lupa...HeHe

Macam la penting sangat azam aku tu kan kan kan...Tapi apa yang penting aku doakan semoga korang terlaksanakan azam² korang semua...Amin...

No comments:

Post a Comment

i love camera's

i love camera's
my habit sometimes