BerBueNo DenGan IkLan NuFfNang...JoM KliK !!

Pelanggan Muka Buku Ini

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Thursday, 25 August 2011

Rumah lagi (Final okey)

Ok yg nie aku harap entri final psl umahku yg sebelum nie pernah aku masukkan dlm entry terdahulu...nuzul Quran minggu lepas semua pekerja kontraktor tu bertungkus lumus nak siapkan sisa sisa pembinaan mereka...Grill, pagar, tembok sudah dilangsaikan oleh mereka...Ok lah aku tunjukkan gambar rumah terbaru ku itu pada tatapan kalian...nak cerita pnjang lebar di bulan pose ni pun rasanya dah beku hotak nie...xleh nak berimaginasi secara spontan tanpa candu ku itu...haha

umahku yg kaler putih kelabu tu...malas nak kaler lain...semua putih smpai ke pagar pun putih...umah sebelah tu ialah jiran bkn adik bradik tau...kitorg sama² buat umah n upah kontraktor yg sama...klu korang perati betul² kat tiang tgh tu cuma ada satu je...kitorg kongsi tiang...jimat space dr sebelum nie...umah dia mmg la hebat mmg xleh nak challenge...menyerlah wa ckp lu...

 haa nie lah pagar umah aku...cantik x..?? korang jgn nak tiru design nie pulak...nie aku dah cop design nie secara pukal beb...hehhe korang abaikan lah maskot² yg tidak menurut perintah tu...

 yg nie pulak beranda bhgian atas yg aku impikan untuk menghirup secawan kopi bersama sepotong pisang goreng secara tenang dan damai di kala senja..huhh..

 Jom masuk ke dalam...haa yg nie tangga tuk naik ke atas...korang abaikan juga maskot yg melepak kat tembok tu...

 yg nie ruang tengah bahagian atas...saje tmpat lepak² bersama family...

 ada tv...ada komputer



Nie namanya pintu...pintu masuk ke bilik beradu beta...






 haha nie la master bedroom...siap ada bilik air lagik...ok la sng ckit nak mandi time pagi...turun katil je terus masuk bilik air..
  
ni ruang tamu...sememangnya aku ngan bini aku x brp serasi dlm memberikan pendapat...aku nak manfaatkan ruang yg ada tapi dia nak isi ruang yg ada ngan perabot lain plak ( beli baru yg x tahan tu )


babugan pun nmpaknya selesa berenang dalam akuarium barunya

 ni pulak hiasan dalaman..ehh hiasan atas meja kat opis aku la...secara misteri dan tamar jalisnya aku sengaja letakkan dalam entri nie tanpa mengetahui niat sebenar...fuhh

Hopefully semua nie adalah final...tidak akan ada lg entri psl rumahku lagi...04 april hingga 17 ogos..lbh kurang 4 bulan rumah aku di wogol...di gomol dan di koyak rabakkan...jd harapan aku xde la yg cacat celanya lagi...huhu harap harap la ye...

4 comments:

  1. amik la pic umah terkini.. lau brani la kann..

    ReplyDelete
  2. hehhe x brani ler...tu mesti nak bndingkan aspek kekemasan dan kebersihan la tu kan kan kan...

    ReplyDelete

i love camera's

i love camera's
my habit sometimes