BerBueNo DenGan IkLan NuFfNang...JoM KliK !!

Pelanggan Muka Buku Ini

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Sign by Danasoft - Get Your Sign

Thursday 7 April 2011

Sepetang bersama anak²

Sepetang yg merasakan diri penat + happy kerana dapat meluangkan masa bersama anak² setelah seharian kami berempat anak beranak berjaya mengharungi kebosanan dengan dok kat umah je tanpa dapat menonton astro kerana antenna telah diturunkan bagi kerja² penambahbaikan pintu gerbang mahligai beta....dan juga tanpa kehadiran mama derang kerana telah menghadirkan diri untuk program student kat janda baik nuu...huhu padan muka anak² aku dpt mama yg workaholic tahap enjin pecah piston...




antenna astro dah xde...tinggal arieal lama je tu


Jelas kelihatan muka² kebosanan...dari pagi hingga petang tgk video je, abis crite khurafat sambung crite thinkerbell, abis crite thinkerbell sambung plak crite khurafat...dengan masing² x berbaju...ish ish ish...



Cubaan Ammar untuk berubah bentuk menjadi gitar elektrik


Nurin dengan balang ajaibnya


Ira pula berangan-angan menjadi ahli silap mata... cak cakk !!


Maka pada sebelah petang bermulalah misi aku untuk menghiburkan budak² bertiga tu dengan membawa mereka ke tasik berdekatan...nampak dari riak wajah mereka begitu happy sesgt...aku pun terlajak happy la jugak beb...







Aku biarkan je derang membuat acara sendiri asalkan tdk melanggar peraturan yang telah ibu bapa sedia maklum...

Acara menggoncang pokok...

Acara mencari kutu di sebalik rumput...

Acara mari mengumpat...

Acara posing maut...


acara tayang montot...


dan byk lg la acara derang reka...





  Apsal jari ko mar..??

Emm masa nie elok lg derang still under group, aku pun xde la nak guna tenaga sgt nak kawal derang nie... Dan hati berkata syukur Alhamdulillah...
Maka berjalan la kami berempat ke satu lokasi yang lain pulak :-

 kat sini mereka dah mula nak berpecah...heh !!



Okey stop sblm mereka berpecah lg jauh lalu aku bawa pulak ke lokasi seterusnya :-



Nurin pemecah tradisi memulakan keghaibannya...

Diikuti ngan adiknya Ira...


mula meninggalkan aku sejarak demi sejarak...

E'ehh makin jauh plak...aku toleh belakang Ammar pun dah ghaib...ahh sudah !!

Aku pun mula siap sedia menghadapi dugaan yg menggegarkan buah limpa...takut kut² mereka lebih jauh dan hilang dari pandangan...mampoih den..!!
Huhh seb baik la...sampai je kat atas bukit aku tgk Ammar dah sampai ke puncak climbing...ciss...


hohh panjat la korang !!




hnss padan la muka !!


Okey cukup...tgk mereka pun dah mula buat acara memasing yg lbh seronok...maka aku patut matikan keinginan mereka untuk terus bermain secara perseorangan...jom balik anak²...
emm begitulah kisahnya sepetang bersama anak² di tasik buatan tu...kat umah aku suh derang terus mandi...Siap² solat maghrib dan selepas itu aku bawa mereka ke tesco bukit tinggi... K.F.C time...

 sekadar gambar hiasan...nampak x budak 3 org tu berlari...nak tekeluar anak tekak terjerit-jerit memanggil budak² bertiga yg dah jauh meninggalkan aku yang still nak control macho la kunun...xnak lari...


~~jauhkan bahaya dekatkan kebahagiaan~~

No comments:

Post a Comment

i love camera's

i love camera's
my habit sometimes